ГоловнаКаліфорнійський спускДоданки успіху

Доданки успіху

1. На крутих схилах вам потрібна ціла палітра навиків закантовки, хороші прийоми гальмування палицями і агресивний підхід до делу.2. Катаючись по крутих схилах, уявляйте собі позицію за позицією, поворот за поворотом — особливо коли потрібно робити круті повороти в кулуаре або ущелині.

3. Дивитеся вниз по схилу і котитеся до нижньої його крапки. На дуже крутих вузьких спусках немає часу на хвилювання.

4. Упор ніжней по схилу палицею блокує прискорення верхньої частини тіла і дозволяє закантовать лижі. У такому положенні тіло вивернуло і готове до розпрямлення вниз по схилу у напрямку до лінії його падіння — це і буде новий поворот. У міру розпрямлення тіла ви пройдете через цілий ряд рухів вгору — убік — вниз в короткий момент середини повороту. Потім знов згрупуйтеся, готуючись кантуватися для наступної позиції. Точно направляйте лижі, управляючи їх перімещеніямі між фазою розпрямлення ніг і новою позицією; робота напрямної ніг має бути активнішою, коли повороти мають бути коротше і точніше (наприклад, в крутій ущелині).

5. На крутих схилах гора "забезпечує" лижника прискоренням. Користуйтеся їм, аби кататися з меншими зусиллями. Постійно давайте прискоренню працювати на вас!

6. Статичне катання на крутих схилах веде до боязкості, відхиленням назад, зажатості в стегнах, колінах і слабкою, а то і зовсім жоден, роботі палицями. Іншими словами, кататися так — небезпечно.

7. Як правило, нахил колінами всередину обуславліваєт гостріші повороти; тазовий нахил стегна всередину веде до подовження радіусу повороту. Виконуючи дуже пологий поворот, здійснюйте ті ж рухи, що і для середнього повороту, але в сповільненому темпі.

8. На вирівняних крутих схилах лижі постійно мають бути у контакті з снігом.

9. Ритм роботи палиць обуславліваєт внутрішній ритм лижника.

10. Починаючи кататися на карнизах із стрибком в 1 — 2 метри, не потрібно прямо стрибати з якогось певного місця карниза; замість цього "скачуйтеся" з нього, пристосовуючись попутно до схилу, який лежить внизу.

11. Якщо ви хочете кататися з карнизів, але ще не упевнені в собі, застосовуйте "віялову техніку".

12. Для початкуючих стрибунів з карнизів перший поворот після стрибка і приземлення має бути від лінії падіння схилу, аби отримати контроль над швидкістю і зайняти позицію, з якою далі можна виконувати ланцюжок нових ритмічних поворотів.

Вправа 5 . Стрибки в плугу, катання по заметах

Починайте вправу у позиції плуга на вирівняному схилі середнього рівня. На всьому протязі вправи зберігайте положення плуга. Перенісши всю вагу на ліву лижу, агресивно підскочите, рвоніться упоперек і приземлитеся на...
Гірськолижна школа

Кожен гірськолижний курорт в США (і більшість курортів в світі) може запропонувати своїм гостям лижну школу із спеціально підготовленими інструкторами, повчальними катанню на різних рівнях. Якщо школа входить в систему...

Вправа 1. Повороти потоком

Знайдіть ділянку для початківців з вирівняним снігом. Стоячи на вершині траси, максимально розслабтеся. Потім стартуйте і починайте виконувати легені, прості, спокійні повороти середнього радіусу. Продовжуйте повороти, при цьому залишаючись максимально...

Дивіться також

Нахил

Нахилами тіла лижі кантуються на снігу. Потрібний для цього кут сильно варіюється залежно від якості схилу і того, наскільки круто ви збираєтеся обернути. На крутому схилі, при поворотах, що округляють,...